The photographer is very bad and the treatment is exploitative
التصوير سيء جداا و المعامله اسوء من صاحبة الاستديوعطوني رءيكم بتصوير بصراحه اسؤ استديو بصور في
Herşey harika 👍 Teşekkürler
Photographer is bad and treatment is bad from studio owner